piątek, 27 listopada 2015

LBA

 

 Cześć! 

Zostałam nominowana do LBA przez:  KLIK ♥
Co to tak właściwie jest? Tak w skrócie:  

"Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za " Dobrze Wykonaną Robotę ". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. (...) należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby,
która Cię nominowała. Następnie ty nominujesz 11 blogów ( informujesz ich o tym ) i zadajesz im 11 pytań. (..)" 

Dzięki temu także możemy dowiedzieć się więcej o danym blogerze. :) 

1. Dlaczego prowadzisz bloga?

Od dawna chciałam zmienić coś w moim życiu. Przez dobrych kilka miesięcy zastanawiałam się nad założeniem bloga aż w końcu mi się to udało. Tutaj przede wszystkim chce pokazać siebie, swoje pomysły, estetykę :) 

2. Jakie jest Twoje największe marzenie?

Podróż do USA. 
  
3. Kim chciałaś być będąc dzieckiem?

Będąc małą dziewczynką codziennie chciałam być kimś innym. Był moment, że chciałam być lekarką, potem stwierdziłam, że praca w biurze jest lepsza, a gdy poszłam do 1 klasy chciałam zostać nauczycielką :)

4. Co cenisz najbardziej u innych osób?

Szczerość, poczucie humoru, pozytywne myślenie. 

5. Jakie są Twoje życiowe wartości?

W życiu cenię sobie przyjaźń i rodzinę. Bez nich nie dałabym rady funkcjonować.

6. Najlepsza książka jaką czytałam. Dlaczego?

Książki czytam bardzo rzadko. Jednak najbardziej polubiłam "Obiecaj mi" Richarda Paula Evansa.  

„W zamkniętych na klucz i ukrytych w szafie szkatułkach przechowuję dwa naszyjniki. Są podarunkami od dwóch mężczyzn. Oba naszyjniki są piękne i cenne, nie noszę jednak żadnego z nich - jednego z powodu złamanej obietnicy, drugiego z powodu obietnicy dotrzymanej”. 

Dlaczego? Powieść Richarda Paula Evansa napisana jest prostym językiem. Są momenty przy przy których czytelnik będzie się szczerze śmiał, ale i czasem podczas lektury pojawią się łzy w jego oczach. 

7. Dwie piosenki najlepiej opisujące Twój gust muzyczny to?

Mój gust muzyczny nie jestem w stanie opisać przez dwie piosenki.  Słucham praktycznie wszystkiego, co mi się spodoba. Ostatnio non stop słucham tych: 

KLIK ♥ 

KLIK ♥

 8. Co lubisz robić w wolnych chwilach?

Oglądać filmy, spotykać się z przyjaciółmi, przeglądać instagram, snapchat, blogi. 

9. Czego nie potrafisz sobie odmówić?

Słodyczy haha :D

10. Ulubione bajki z dzieciństwa?

O rety! Psoty Dudusia Wesołka, Miś Uszatek, Scooby Doo, Hamtaro 


11. Czy jesteś zadowolona z prowadzenia bloga?

Jestem zadowolona i nie żałuję, że go założyłam. Was zachęcam do komentowania, bo jak sami wiecie to bardzo motywuje do dalszej pracy! 
Dajcie znać co sądzicie o LBA :) 

A tutaj moje pytania: 

1. Jakie jest znaczenie Twojego imienia?
2. Co Cię inspiruje?  
3. Jakie tematy według Ciebie są najciekawsze do rozmowy?
4. Jak lubisz się ubierać w porze jesienno-zimowej? 
5. Lubisz pozować do zdjęć czy raczej ich unikasz? Dlaczego? 
6. Co Cię denerwuje? 
7. Czy myślisz, że zaszły w Tobie jakieś zmiany w ciągu ostatniego roku? Jakie? 
8. Co Ci sprawia radość?
9. Mogąc wybrać życie w innym czasie i w innym miejscu, które miejsce i okres wydaje Ci się najciekawszy?
10. Jaki jest Twój ulubiony sposób podróżowania?
11. Wolisz działać spontanicznie czy planować? Dlaczego? 

Osoby, które nominuję, poinformuję w komentarzach pod ich najnowszym postem. 

Osoby które przyjęły nominację:

https://inaczej-dree.blogspot.com

http://maladlakobiet.blogspot.com

http://mloda-dorosla.blogspot.com/

http://2perspektywy.blogspot.com/

http://inna-mysl.blogspot.com/

 

59 komentarzy:

  1. interesujące odpowiedzi :) Mój blog zapraszam ,co powiesz na wspolną obs ? jesli tak to zacznij i daj znac

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, fajne są takie pytania i odpowiedzi, można się lepiej poznać.
    Obserwuję, zapraszam do siebie i do obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzieki temu mozna poznac kogos lepiej :d fajna sprawa :)
    i kochana jeszcze mam prośbę :D klikniesz? http://marijory.blogspot.com/2015/11/wishlist-dressgal.html bede wdzieczna :*

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mamy 2 propozycje LBA i chyba zrobimy losowanie zeby było sprawiedliwie :D wrazie co na pewno damy linka!/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  5. + ja też sobie nie potrafie odmowic slodyczy. Dobrze, ze nie mam problemow z waga bo chyba bym nigdy na diete nie przeszla haha/ Karolina

    OdpowiedzUsuń
  6. Haj również nie potrafię sobie odmówić słodyczy!:)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za nominację, jednak ja nie bawię się w LBA. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne odpowiedzi. :)
    Dzięki za nominację. W wolnej chwili odpowiem na pytania. :)

    inaczej-dree.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne odpowiedzi :)
    Wspólna obserwacja ?
    daydream89.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzieki za nominacje! Odpowiem w najblizszym czasie i dam ci znac! :) Tez slucham piosenek wszelkiej masci :D

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne odpowiedzi ;)
    Dziękuje za nominacje , ale byłam już nominowana i nie dawno na moim blogu pojawił się taki wpis dlatego nie chce go powtarzać ;)
    3maj się ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za propozycje nominacji, jasne że się zgadzam :) Świetny blog, zapraszam do obserwacji swojego :*
    http://maladlakobiet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy, czekam na odpowiedzi :)
      Dziękuję :*

      Usuń
  13. Hahaha też bym chciała :) : )

    http://mloda-dorosla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To teraz mam wrzucić już pytania? Bo nie znam się na tym ;)

      Usuń
  14. Ciekawe pytania i ciekawe odpowiedzi :) ❤

    OdpowiedzUsuń
  15. Interesujące odpowiedzi! Dziękuję za nominację, odpowiem w wolnej chwili ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. super pytania i odpowiedzi !:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Odpowiedzi już są, śliczne dzięki za nominację :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Sama bym chciała wybrać się kiedyś do USA :)

    Kochana kliknęłabyś w link w poniższym poście ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2015/11/dresslink-paszcz-z-biaym-futerkiem.html
    Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne dałaś odpowiedzi :D a ja w dzieciństwie z bajek uwielbiałam tabaluge, hoiraka i muminki<3
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  20. Hej ;) Odpowiedziałam już na pytania więc możesz dać linka mojego bloga :) Teraz szukam kogo dać do nominacji ;)
    http://mloda-dorosla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. też niedawno dostałam nominacje i nie wiedziałam od czego zacząć w poście o nim. Bardzo mi się przydał twój post i dowiedziałam się wiele o tobie :)

    wikujama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Czytam Twoje odpowiedzi i wydaje mi się, że jesteśmy do siebie podobne :)

    Pozdrawiam i również obserwuję :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Jeszcze w listopadzie, pytałaś się mnie pod jednym z postów, czy zgodzę się na LBA :) Oczywiście, że się zgadzam :3

    INNA MYŚL [blog] | MÓJ KANAŁ NA YOUTUBE

    OdpowiedzUsuń
  24. Super LBA :* też nie potrafie odmówić sobie słodyczy :D

    nowy post! zapraszam!
    MÓJ BLOG-KLIIK
    KANAŁ NA YT, dopiero zaczynam- KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam takie posty, też marzę o podróży do USA :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś uda nam się spełnić marzenie :)

      Usuń
  26. Super post :D
    Również chciałabym wyjechać do USA.
    Obserwuję i liczę na to samo - PisaneKredkami

    OdpowiedzUsuń