piątek, 11 grudnia 2015

Nails

                                                                       



Hejooo! ♥
Porą jesienno-zimową dominują w naszej garderobie ciemne kolory: czerń, popiel, burgund. Ale nie tylko w ubiorze.. ale także na paznokciach ! Każda z nas (albo przynajmniej większość z nas) lubi mieć pomalowane paznokcie. Kiedyś nie mogłam przemóc się do ciemniejszych kolorów na paznokciach, trzymałam się delikatnego różu, bieli lub bezbarwnego. Ostatnio preferuję jednak mocniejszy manicure. W dzisiejszym poście chcę Wam pokazać kilka moich ulubieńców oraz powoli wkraczam w tematykę świąteczną!







Zachęcam do komentowania, dziękuję za tak dużą aktywność pod wcześniejszym postem ♥ 
Udanego weekendu!

76 komentarzy:

  1. Śliczne paznokcie!
    Też lubię malować paznokcie a szczególnie robić na nich różne wzorki ^^ Obserwuję, może ty też? :) zobaczy mojego bloga : klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczne paznokcie! Zdecydowanie ciemniejsze kolory pasują na zime :) Pozdrawiam
    atkasblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne paznokcie, najbardziej mi się podobają te z reniferem:)pozdrawiam:) obserwujemy?
    agniesia123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam malować pazurki :) piekne masz swoje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne paznokietki! Najbardziej podobają mi się te ze wzorkami :)

    ♥by-sylwia.blogspot.com♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kolory :) Podobają mi się najbardziej 2 pierwsze :)
    www.jlw-lifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nienawidze mieć niepomalowane paznokcie, po prostu zle sie wtedy czyję. Odcienie czerwieni, a szczególnie bordowego ostatnio u mnie królują. Pierwsze dwa kolorki najbardziej mi sie podobają ;* Obserwuje!

    martynakrysinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Superowe :)
    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post i śliczne zdjęcia! :)
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz bardzo ładne paznokcie :D
    Te świąteczne są prześliczne *o*

    Obserwuje i liczę na rewanż:))
    http://kari-blogg-kari.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Sliczne paznokcie! <3 xxx

    veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  12. piekny czarny, zapraszam an rozdanie ZOEVA http://madziakowo.blogspot.com/2015/12/rozdanie-wygraj-paletke-zoeva.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnio miałam zamiar kupić sobie te kuleczki do kąpieli :3
    Przed ostanie zdjęcie <3
    Obserwuję, mogę liczyć na rewanż? Pozdrawiam!
    blog-werki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Nominowałam cię do LBA, więcej informacji na mojim blogu:
    kinga-kierkowicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. The post is so great! Have a nice day:)

    irenethayer.com

    OdpowiedzUsuń
  16. ja uwielbiam kolor burgundowy na paznokciach :D

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne paznokietki, najbardziej przypadł mi do gustu szary kolorek. Obserwujemy? Daj znać u mnie
    http://domkaa-g.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Great post! thanks for sharing:) Do you want to support each others blog by following each other? Please let me know so I can follow you right back:)

    xoxo
    www.theclosetelf.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawy post. Czerń najlepszym kolorem:)


    www.kuriatka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Najbardziej podobają mi się te z Rudolfem :)
    Ja niestety dopiero na święta będę mogła pomalować paznokcie, bo do szkoły nie możemy :(

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas nie ma z tym problemu :)
      Dziękuję i pozdrawiam!

      Usuń
  21. Czerwony super :)
    Zapraszam do mnie, co powiesz na wspólną obserwację? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna, klasyczna czerwień najlepsza! ❤️

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkie lakiery są piękne <3
    W wolnej chwili zapraszam do mnie
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne paznokcie :* Ja wczoraj swoje malowałam :D Fajny post.
    Pozdrawiam, Majaa
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja lubię paznokcie we wzorki :*
    Pozdrawiam, Majaa
    passionsmy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne paznokcie :)
    Zapraszam : http://endzelkaswiat.blogspot.com/2015/12/swiateczny-czas.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Czerwony mani świetny! I kolor i wykonanie-bardzo starannie go wykonałaś :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Super pazurki, uwielbiam czerwień na pznokciach;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ładne 😉 http://martynaaabloooog.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  30. na pierwszym zdjęciu jest przepiękny kolor lakieru! <3

    OdpowiedzUsuń