wtorek, 23 lutego 2016

Londyn

                         

 


Ferie zimowe bez śniegu? Jakoś przestało mnie to dziwić, ale w sumie tak bardzo mnie to nie martwi. Powoli staje się męczące noszenie szalików, czapek, kurtek. Z niecierpliwością czekam na wiosnę, coraz dłuższy dzień, wyższe temperatury. Zostało tylko 26 dni do kalendarzowej wiosny, więc już stosunkowo niewiele :) Ale nie o tym miałam pisać..
 
Londyn w 3 dni? Czemu nie! Dla miłośników dużych miast, takich jak ja, to idealne miejsce. Dla mnie to miasto to mix sklepów, muzeów, parków itd. Zwiedzałam go już drugi raz, ale z każdym wyjazdem coraz bardziej się nim zachwycam. Jest jeszcze wiele rzeczy, których nie byłam w stanie zobaczyć, ale mam duużą nadzieję, że w przyszłości wszystko nadrobię :)

W dzisiejszym poście chcę Wam pokazać kilka miejsc, które warto zobaczyć, zwiedzić. Nie liczę tu Big Bena, Tower Bridge czy Buckingham Palace, które są wizytówką Londynu. Chcę się skupić raczej na ciekawostkach, może dla niektórych rzeczach oczywistych :)

Każdy z własnego doświadczenia wie, że najlepiej zwiedza się miasto przy ładnej pogodzie. Przed wylotem sprawdziłam pogodę. Praktycznie na wszystkich stronach zapowiadało się na deszcz.. Ale ku zaskoczeniu pogoda była idealna. W powietrzu było czuć wiosnę, co sami zobaczycie na zdjęciach poniżej. W trzeci dzień było już pochmurno i dość mocno zaczął padać deszcz. Mimo wszystko wyjazd uważam za udany!




Wszystkie poniższe zdjęcia są mojego autorstwa:)






National Gallery 

Galeria sztuki, którą można zwiedzać za darmo. Posiada ogromny zasób obrazów. Dla miłośników malarstwa to prawdziwy raj :) Zaraz przed Galerią jest spory plac, na którym mieszczą się fontanny i nie tylko. W oddali można dostrzec Big Bena :)





British Museum 

Jedno z największych na świecie muzeów historii starożytnej. Żeby zobaczyć wszystkie wystawy zeszłoby dobre kilka godzin. Muzeum najlepiej zostawić na pochmurne, deszczowe dni :) 




China Town

Przy ładniejszej pogodzie można śmiało pospacerować przez te uliczki. W niesamowity klimat wprowadzą nas lampiony nad naszymi głowami. Co kawałek znajduje się chińska knajpka, sklep z pamiątkami :) 






M&M's World
Od China Town ( 5 minut spaceru) dojdziemy prosto do M&M's World. Kolorowy świat, który oferuje nam zakup własnej kompozycji cukierków w różnych smakach, kubków, poduszek, ubrań, pluszaków itd, wszystko w tematyce M&M's . Największą atrakcją dla mnie są olbrzymie cukierki z którymi można zrobić sobie zdjęcia :) 




Harrods

Luksusowy dom towarowy, w którym każdy znajdzie coś dla siebie. Ceny są kosmiczne, ale warto wejść i zobaczyć go od środka. Różni się całkowicie od tych galerii co mamy u nas w Polsce. Najlepiej prezentuje się wieczorem, gdy cały budynek jest oświetlony. 



Hyde Park i St. James’s Park

Idealne miejsca na odpoczynek, rower, bieg, spacer. Pierwszy znajduje się blisko Harrodsa, drugi blisko Buckingham Palace. O tej porze roku większe wrażenie zrobił na mnie St. James’s Park, gdzie jest pełno żonkili. Wielkościowo jest mniejszy od Hyde Parku. Hyde Park większe wrażenie może zrobić wiosną, latem, ze względu na bogactwo roślinności. W obu z nich można spotkać mnóstwo ptaków. 



Disney Store

Tutaj możemy spotkać naszych ulubieńców z dzieciństwa, od najstarszych postaci jak Myszka Mickey, Muppety po dość popularne teraz Star Wars. Sklep znajduje się na Oxford Street, ulicy skupiającej ponad 300 sklepów, która łączy się z kolejną ulicą Regent Street również znaną z zakupów :)



Oto krótka relacja z tego co widziałam. Oczywiście to tylko część tego, co udało mi się zwiedzić. Dajcie znać jak podoba Wam się post. Lubicie podróżować? :) 

32 komentarze:

  1. Bajecznie wygląda M&M's World! Jako łasuch na pewno odwiedziłabym to miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne zdjęcia :D
    M&M's World mmmm pycha
    Co powiesz na obs za obs ?- zacznij a ja się zrewanżuję
    Zapraszam również na konkurs na moim blogu w którym można wygrać różne perełki !


    magicworldprincesscarmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. nice post :)
    Keep in touch, kisses :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zdjęcia :D Również czekam na wiosnę, bo ta ,, zima " to się już znudziła :D

    amatorskie-rysowanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Disney Store musi być super nawet dla takich starych jak ja :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale Ci zazdroszczę :)
    ___________________
    www.justynapolska.com
    Fashion&Beauty Expert

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo jak ja uwielbiam Londyn! Mogłabym tam mieszkać :)Obserwuję
    Pozdrawiam i zapraszam http://nataliexbrunette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja uwielbiam podróżować, zazdroszczę ci że widziałaś takie cudne miejsca:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia i widoki <3 Jak zrobiłaś takie zajebiste tło ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi Ci o ten kolaż zdjęć z napisem pati_ix? :) Kolaż zrobiłam w Picasie a napis zawdzięczam koleżance.

      Usuń
  10. Też chciałabym kiedyś odwiedzić Londyn *.* zazdro :*
    Czy mogłabyś poklikać w moim nowym poście? mam szanse pierwszej współpracy :)
    http://thebalanceofmylife.blogspot.com/2016/02/dresslink-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Moim marzeniem jest Londyn ♥ Ale wciąż nie jade xd nie mam jak i wgl... szkoda. Zazdroszczę ci :*
    Mój blog ♥ Byłoby miło gdybyś zaobserwowała :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Swietny blog! <3 zapraszam do mnie moze sie spodoba :) photopassionme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Byłam w Londynie 2 lata temu i na pewno jest to niezapomniana wycieczka. Przepiękne miasto do którego na pewno chcę wrócić ;)

    Nowy post, zapraszam!
    Zaobserwuj jeśli ci się spodoba! ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK
    *Biorę udział w konkursie na Blog Roku, zachęcam do głosowania ;)*

    OdpowiedzUsuń
  14. Jej, odwiedziłabym te wszystkie miejsca <3/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  15. disney shop uwielbiam, magiczne miejsce :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Kurczę zazdroszcze (;
    yelloow-book.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Kiedyś jak będę w Londynie to pójdę do M&M's World. :D

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Byłam w Londynie duuużo razy :) Piękne są te zdjęcia :*
    Może obs za obs? Ja dopiero zaczynam swojego bloga i początki są trudne , jak pewnie wiesz :)
    Więc mam nadzieję ,że mnie odwiedzisz , zostawisz komentarz i zaobserwujesz :* Odwdzięczam się tym samym ! :*
    http://catch-a-glimpse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Jezu! Świetne zdjecia! <3
    b mi sie poodooba! *O*
    http://photopassionme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Marzy mi się wyjazd do Londynu.

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. marzy mi się taka wycieczka, tylko pozazdrościć :) poklikaj w banery :) pozostacsoba.blogspot.com
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ależ tam cudownie! :)
    Mam nadzieję, że kiedyś również uda mi się odwiedzić Londyn.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  23. Chciałabym kiedyś zwiedzić cały Londyn, fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  24. M&M"sy najlepsze na świecie. Wielkie słodkości. Aż człowiek mimowolnie się uśmiecha.
    Zazdroszczę tak spedzonych ferii. Nawet te 3 dni w Londynie musiały być obfite w zdarzenia i wiele ciekawych widoków się przed Tobą otworzyło.
    A co do tej wiosny - czekam na nią bardzo, bardzo. Mam nadzieję, że zrobi się ciepło, bo na razie jest gorzej niż w Wigilie.
    Obserwuję:)

    Pozdrawiam,
    Mówiąc Słowami:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam Londyn! <3 Byłam 2 razy, ale z chęcią pojechałabym jeszcze raz :D
    Pozdrawiam, Marlena :*

    ♪ aarlenaa.blogspot.com ♪
    ♪ KONKURS! ♪

    OdpowiedzUsuń
  26. Byłam w Londynie i nadal jestem pod jego ogromnym wrażeniem :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwiebiam podróżowac! Byłam już w Izraelu (2x) i w Amsterdamie (taka malutka rozbieżnosc :) ) Świetny wpis! Skoro interesujesz sie fotografią to zapraszam do siebie :) http://paulinachylinska.blogspot.com
    A tu moja najnowsza sesja zdjęciowa, podziel się ze mną swoja opinia ;) http://paulinachylinska.blogspot.com/2016/03/my-lovely-session.html

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne zdjęcia! Byłam już 2 razy w Anglii, ale nie zwiedzałam tak tych wszystkich miejsc.

    Pozdrawiam :)

    xjulliettx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Genialne zdjęcia :D
    http://minauro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń