piątek, 22 kwietnia 2016

Good morning







Poranki, jedne z najpiękniejszych czy raczej najgorszych części dnia? Z pewnością w dużej mierze zależy to od pory roku, pogody, nastroju. Nieraz zmagamy się z samym z sobą by wstać z cieplutkiego łóżka. Nad ranem przyciąga ono nas jak magnez. Budzik dzwoni co 5 minut a my dalej nie możemy wstać... Z pewnością to jeden z gorszych scenariuszy. Ale czy rzeczywiście poranki muszą być aż takie złe? Może warto je upiększyć, urozmaicić. Dzisiaj przygotowałam dla Was kilka inspiracji/porad.








"Wstać lewą nogą", ten nastrój jest z pewnością każdemu znany. U mnie najczęściej pojawia się w poniedziałki, gdy zaraz po weekendzie znów muszę wrócić do swoich obowiązków. Sama myśl ile mnie czeka a ile z moich ambitnych planów na sobotę i niedzielę nie wypaliło sprawia, że w głowie powtarzam "byle do piątku". Takie nastawienie może nam całkowicie popsuć humor. By temu zapobiec warto ranem posłuchać naszej ulubionej muzyki, przygotować coś smacznego na śniadanie lub porozciągać się. Jeśli to nie pomoże proponuję uśmiechać się nawet na siłę (sztucznie), nasz nastrój poprawi się szybciej niż byśmy się spodziewali.







Plan dnia? Stanowczo na tak! Wypisując w notesie, małej karteczce co mamy zrobić w danym dniu w znacznym stopniu ułatwi nam ogarnięcie wszystkich rzeczy oraz pozwoli na chwilę relaksu. Wieczorem dzień wcześniej warto spakować się do szkoły, przygotować ubrania na kolejny dzień, to w znacznym stopniu ułatwi nam oszczędzenie czasu rano na te czynności oraz będziemy bardziej pewni, że o niczym nie zapomnieliśmy.








Pobudka bez budzika czasami jest niemożliwa. Często też ustawiamy na telefonie drzemki. Nie jest ona korzystna. W ten sposób męczymy tylko nas organizm. Dostajemy sygnał do wstawania a po chwili znów zapadamy w powolny rytm zasypiania. I tak kilka razy. O wiele lepiej jest wstać po pierwszym dzwonku, nawet jeżeli kosztuje to nas duuużo wysiłku. :)










Oto kilka cennych wskazówek. Z własnego doświadczenia wiem, że pomagają.
A Ty jakie masz sposoby na lepszy poranek? :)

23 komentarze:

  1. Moje wstawanie ,,lewą nogą" nie jest niczym uwarunkowane;p Zazwyczaj wstanę zła. A potem zamiast spotkać mnie coś miłego każdy mnie wkurza. I takim łańcuszkiem sama przez cały dzień ,,pluje złością". ;p
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne inspiracje*.*
    madameeangela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli chodzi o mnie to ja zazwyczaj od poniedziałku do piątku wstaję strasznie zmęczona, ale później jak już trafie do szkoły czuję się świetnie. W weekendy jak na złość budzę się tak jakbym miała iść do szkoły, zamiast pospać dłużej...
    Zapraszam do mnie: izagada.blogspot.com
    Pozdrawiam,
    Izia

    OdpowiedzUsuń
  4. super post <3
    http://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nienawidzę poranków w dni kiedy trzeba iść do szkoły :(
    Zapraszam do obserwacji, odwdzięczam sie!
    Zapraszam Mój Blog :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakbym codziennie rano miała na śniadanie takie pyszności to bym z chęcią wstawała do szkoły <3
    Pozdrawiam,
    Julixx-blog (Kliknij) ♥
    Zaobserwujesz jeśli się spodoba? Da mi to ogromną motywację ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny blog i post. Będę wpadała cześciej i oczywiście obserwuje. Jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj http://www.mysterious-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post, bardzo ładne zdjęcia..inspirujące :)
    a ja budzę się z myślą, że czeka na mnie pyszne śniadanie od razu lepiej mi się wstaje z łóżka :D
    https://aleksisaliss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo inspirujące zdjęcia! :)
    Ja lubię poranki jedynie wtedy kiedy nie muszę iść do szkoły.
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post ;)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Hello dear , your blog is really nice and your posts are very interesting . would you care to follow us to each other ? follow me and follow you immediately. See you soon
    http://loryschannelmakeupandbeauty.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  12. ja rano zawsze popijam kawusie :) Fajne inspiracje :)
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdecydowanie nie należe do rannych ptaków i wolę stawać m.in. przed 11, dlatego każde wstanie do szkoły jest dla mnie katorgą :)
    Pozdrawiam,
    blog: sajecka

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja osobiście nie mam w ogóle pomysłów na to aby mój poranek był lepszy. Zawsze w roku szkolnym wygląda tak samo co mnie bardzoej dobija i zniechęca do szkoły :)

    obserwuję!
    zapraszam do mnie http://meowtix.blogspot.com/

    zapraszam na mojego snapchata - meowtix

    OdpowiedzUsuń
  15. Mój pomysł na udany poranek to późne wstawanie, hahaha :D

    xx

    http://muflier.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Te zdjęcia bardzo motywują do tego żeby polepszyć swój poranek. Czasem nawet ładnie przygotowane śniadanie czy ulubiona kawa może automatycznie poprawić humor z rana
    Zapraszam do mnie. Odpowiadam na każdą obserwację :)
    http://ragazza99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Super inspiracje :)

    Poklikasz w linki na dole ? Odwdzięczam się :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/04/q.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawe porady. Również planuję sobie dzień w notatniku, gdyż ułatwia mi to funkcjonowanie. Co do poniedziałków na nie na szczęście jeszcze nie narzekam, ponieważ wtedy śpię sobie do dziesiątej :D Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja nie mam jakiegoś tam swojego sposobu na lepsze poranki :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja rano wolę wybrac dłuższy sen niz śnaidanie a potem biegne na tramwaj :D w sumie nie lubie porankow, bo trzeba wstać ://

    Zapraszam do siebie ;) -> nowy post!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne i inspirujące zdjęcia!
    Kubek gorącej czekolady zazwyczaj poprawia mi poranek :)

    Pozdrawiam gorąco ♥♥♥
    → → → mademoisellepaulline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja w sumie nie mam problemów z porankami. Zawsze wcześnie wstaję bez problemu. Nie raz budzę się zanim budzik zadzwoni. Lubię się wtedy poprzeciągać w łóżku. Sprawdzam telefon. Idę zrobić sobie śniadanie i szykuję się do szkoły. Jakiś specjalnych sposobów nie mam, bo ich nie potrzebuję.

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ach lepszy poranek.. jakby na mnie czekały takie pięknie wyglądające pyszności to od razu dzień piękniejszy ^^ Zdj przecudownie wykonane <3

    OdpowiedzUsuń