czwartek, 19 maja 2016

Flowers

                       





Cześć po raz 14! Coraz bliżej wakacji, coraz więcej pomysłów na nowe posty, nie mogę się doczekać ich realizacji. Słoneczne dni motywują mnie, dają mi dużo pozytywnej energii. Niektórzy maturzyści już rozpoczęli swoje wakacje, niektórzy już wkrótce a mnie równo za rok czeka również to samo, najdłuższe wakacje w życiu, stanowczo zasłużone. Trzecia klasa w liceum myślę, że będzie najcięższa. Dużo materiału, mało czasu. No nic, trzeba myśleć pozytywnie! Ale teraz nie o tym.. Rok temu, w maju, zachwyciłam się zdjęciami z wiankami, które myślę, że nadal nie wychodzą z mody. Z przyjaciółką postanowiłyśmy pójść na taką sesję, tym razem też stałam za obiektywem, ale nie cały czas. Problem był jeden, brak wianków. Z racji tego, że nie opłacało nam się ich kupować dosłownie na jeden raz, do zdjęcia, choć były dostępne niemalże w każdej sieciówce, wpadłam na pomysł by wykorzystać do tego sztuczne kwiatki, a mianowicie naszyjnik z hawajskimi kwiatami. Myślę, że każdy się z nim kiedyś spotkał, albo przynajmniej je widział. Sprawdziły się rewelacyjnie. Przypięty naszyjnik wsuwkami prezentował się jak prawdziwy wianek. Poniżej prezentuję Wam kilka zdjęć, które są mojego autorstwa.











                                              Na zdjęciach moja koleżanka Patrycja ;)

13 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia!

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  2. piekne zdjecia i wianuszek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne, wiosenne i urocze zdjęcia! A wianuszek świetny :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zdjęcia, a ten "hawajski naszyjnik" świetnie się sprawdził! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia i świetne wykorzystanie naszyjnika;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Beautiful photos and I love love love your style of writing! Keep it up!

    PS: Follow for follow? I always follow back! Just let me know!

    |SYDNEY SLEEK|

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy pomysł! Ja dodałabym jeszcze coś zielonego ;)
    Mój blog, zapraszam :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjecia sa cudowne! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne zdjęcia,śliczny wianek!:)
    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!!

    OdpowiedzUsuń
  10. W dzieciństwie robiliśmy wianki z kwiatów które rosły na łąkach 😊 prezentowały sie calkiem nieźle 😊

    www.bolibrzusie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń