niedziela, 10 lipca 2016

Ice Latte

W lecie moim ulubionym napojem jest mrożona kawa. Ostatnio będąc w Lidlu natrafiłam na zestaw- 5 saszetek z kawą + szklanka. Byłam pozytywnie zaskoczona, ponieważ zapłaciłam za niego tylko 9zł. Kawa idealna na letnie popołudnie. Szklanka jest bardzo dobrej jakości. Osobiście Ice Latte posmakowała mi. Wyszła troszkę za słodka, ale pewnie to przez to, że odmierzyłam na oko ilości mleka i wody. Smakuje zupełnie inaczej niż robiona przeze mnie w domu, ale równie dobrze :)
A Wy mieliście już okazję ją wypróbować? :) 






20 komentarzy:

  1. Ooo <3
    Jeszcze nie wypróbowałam tej kawy, muszę wybrać się do Lidla :)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam okazję wypróbować, ale tylko jedną sztukę ;) I bardzo mi smakowała ^.^

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja pewnie się nie skuszę, bo jednak ulubieńcem zostaje czarna mocna kawa, ale wygląda smakowicie ;-)
    Pozdrawiam :* Scobre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam mrożoną kawę:D Dawno nie piłam niestety;/

    Pozdrawiam,
    jestem-folta.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Super to wygląda, a w dodatku tanie, więc na pewno wypróbuję ;)

    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam jeszcze okazji wypróbować, ale być może spróbuję! :D
    Wygląda ssmakowicie ♥

    Buziaki♥ zyciedlapasji

    OdpowiedzUsuń
  7. trochę nie podobają mi się składy tych kaw, czasami lubię zrobić sobie mrożoną kawę ale taką prawdziwą, nie z proszku.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo super okazja za taką cenę, nie próbowałam jeszcze, ale uwielbiam mrożoną kawę, pozdrawiam :)

    http://ehbruh.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie próbowałam.. ale ja nie przepadam za kawą.. nawet tą mrożoną :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Hm, nie miałam okazji jej spróbować, ale przy najbliższej wizycie w Lidlu na pewno ją kupie!
    Swoją drogą na takie letnie, upalne dni polecam ci także Smoothie :D

    Ponadto zapraszam do mnie! ♥
    NESSVIA

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam mrożoną kawe *.*

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. nigdy jeszcze nie piłam mrożonej kawy, chociaż zawsze chciałam spróbować i kiedyś muszę w końcu to zrobić xd

    /MAGSAILE/

    OdpowiedzUsuń
  13. CO TO JEST?! ja też to chce, okurde blaszka, ale mi narobiłaś ochoty na takie cuda wianki! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Też widziałam tą kawę ale nie byłam pewna czy kupić. Może się jednak skuszę.
    Kocham każdą kawę, nie tylko mrożoną. Cały czas ją piję. Może to dlatego mówią, że jestem nadpobudliwa ;D

    Zapraszam : http://coffee-girl25.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. nie próbowałam, wolę sama robić :D

    [ Blog ]

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie piłam jej. Jakoś nie szczególnie przepadam za tego typu gotowcami.

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny blog <33

    Coś czuję, że będę wpadała tu częściej :*

    Wspólna Obserwacja :) ?

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię mrożoną kawę, ale tej jeszcze nie próbowałam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Chyba musimy umówić się na kawę ekhem ploteczki kochana ��

    OdpowiedzUsuń