piątek, 1 lipca 2016

Summer Inspiration

                       

 

#icecream #summer #sea #palms #freetime #holidays #hotday #sunglasses

 

Powyższe hashtagi najbardziej kojarzą mi się z latem, wakacjami i z pewnością będą mi towarzyszyć przez całe dwa miesiące na Instagramie. Dziś 1 lipiec! Czujecie, że są już wakacje, czy tak jak ja próbujecie w to uwierzyć?
W każdym bądź razie przesyłam Wam garstkę inspiracji letnich :)














































Brak pomysłu na letni manicure? Każdy paznokieć w innym kolorze to już dla Was nuda? Przesyłam Wam 3 proste sposoby na manicure, które sama chętnie wypróbuję. :) Powodzenia! 







36 komentarzy:

  1. Ja już czuję wakacje! Świetne inspiracje. Bardzo lubię takie posty :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  2. właśnie zainspirowałaś mnie do stworzenia nowej serii. Świetny post i inspiracje.
    Odwdzięczam się za kazdy komentarz. Subskrybcje.
    Pozdrawiam serdecznie
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne inspiracje, na pewno wykorzystam któryś z pomysłów na zrbienie letnich pazurków:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie inspiracje :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne inspiracje :)
    Mój blog
    PS: odpowiadam na obserwacje i komentarze

    OdpowiedzUsuń
  6. No muszę ci powiedzieć że naprawdę świetne inspiracje :) dopasowałaś je tak, jakby były do "kompletu" :D

    Pozdrawiam serdecznie; typoweblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe inspiracje ^^

    Zajrzyj do mnie i zobacz jak łatwo możesz dostać pudełko japońskich słodyczy!
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny pomysł na post, super inspiracje :)

    lifeascamilla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne inspiracje, te białe okulary przeciwsłoneczne bardzo mi się spodobały :)
    Zapraszam na mój blog: mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Żółwik mnie urzekł <3 Jest cudowny.
    Bardzo fajne pomysły na paznokcie.
    Na pewno wykorzystam <3

    Zapraszam na: Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne inspiracje! Te pierwsze okulary są genialne *.*

    immhfashionblog.pl(klik)

    OdpowiedzUsuń
  12. jakie śliczne stroje kąpielowe ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham letnie inspiracje, są pełne słońca i energii.
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałe inspiracje *.* Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne zdjęcia, aż czuć ten wakacyjny klimat ;)

    ♥♥♥
    Zapraszam do siebie:
    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdjęcia z okularami wygrywają!
    Świetne, wakacyjne inspiracje :)

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajne inspiracje. *-*
    Zapraszam na bloga. By było fajnie jak byś zostawiła po sobie ślad. ^^
    zpasjablog.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zdjęcia, dobre inspiracje *.* pazury juz mniej mi się podobają

    http://icedaughter.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  19. Super post i piękne zdjęcia
    Oby tak dalej! :)

    http://podhalanskieblogerki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne inspiracje, najbardziej przypadły mi do gustu te okulary, są śliczne.
    Pozdrawiam :) Kamila Mizera blog klik

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne inspiracje :D Arbuzy wszędzie ♥

    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam twój styl pisania. Masz to coś! Do tego piękne zdjęcia ;) Jestem tu pierwszy raz, ale na pewno nie ostatni!

    >> LAST DREAM BY ME <<
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam oglądać takie inspiracje ! <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Swietne inspiracje na paznokcie na dole! :)

    Pozdrawiam, Ania.
    http://pandaoverseas.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne inspiracje
    ♥♥♥
    Zachęcam do komentowania i obserwowania. Dopiero zaczynam ;)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  26. My niestety nie mamy już wakacji, więc zostaje cieszyć się weekendami i dniami wolnymi od pracy :). A pomysły na paznokcie super :). Szczególnie te arbuzy. Dołączamy do obserwatorów :).

    www.bolibrzusie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudeńka <3!
    Świetne, cudowne, śliczne - brak słów *u*

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne inspiracje :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń