wtorek, 9 sierpnia 2016

Joanna L.

Jest 08:08 a ja się nie obijam i tworzę nowego posta! Dzisiaj kolejne i ostatnie efekty sesji z dziewczynami, Angeliką ( jeśli ktoś nie widział zdjęć zapraszam tu KLIK ♥) i Joasią. Zdjęcia w podobnej tematyce, bo niektóre z bańkami mydlanymi, ale troszkę inne. Mam nadzieję, że również przypadną Wam do gustu! Myślę, że nie jesteście jeszcze zmęczeni fotografią, bo przeczuwam, że niedługo pojawią się kolejne nowości ;) W planach wiele, ale zobaczymy jak to wyjdzie. Dzisiaj krótko i zwięźle, zapraszam do oglądania!















15 komentarzy:

  1. Zdjęcia z bańkami najlepsze :) popracuj jeszcze nad szerszymi kadrami i będzie super!

    http://agataosinska9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia :) Te na mostu moim zdaniem najlepsze ;)

    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne zdjęcia , z bańkami jest cudowne.
    Śliczna koszulka w kratkę :)
    Pozdrawiam
    Mój Blog KLIK - Za każdą obserwację odwdzięczam się

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia z bańkami wygrywają :)
    http://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne zdjecia, to na moście według nie najlepsze :D

    martynakrysinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. To czarno białe zdjęcie jest najlepsze! Reszta też piękna :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie zdjęcia są cudowne :) Najbardziej spodobało mi się ostatnie :)

    https://life-patuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia! <3
    Te z bańkami mydlanymi podobają mi się najbardziej.
    Mój blog!- klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne jest te pierwsze zdjęcie z bańkami
    Zapraszam na mój blog obserwuje wszystkich, którzy zaobserwują mnie ;)


    OdpowiedzUsuń
  10. Super zdjęcia! Ekstra włosy :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie:
    onlymomcanjudge.blogspot.com
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia ,szczególnie podobają mi się te z bańkami i to biało-czarne :)
    Może wspólna obserwacja-zacznij i daj znać :) http://natalie-forever.blogspot.com/2016/08/katy-perry-mad-potion.html

    OdpowiedzUsuń