sobota, 5 listopada 2016

Throwback

Nie było mnie tutaj trochę.. Powód? Klasa maturalna i masa obowiązków z nią związana :/ Dlaczego powracam i piszę ten post? Bo właśnie minął rok odkąd założyłam tego bloga, opublikowałam pierwszy post i byłam mega zadowolona, że w końcu zdecydowałam się na coś nowego. Postanowiłam, że warto zrobić małą odskocznię od szarej, jesiennej rzeczywistości i wrzucić kilka jesiennych inspiracji, które myślę, że uczynią Wasz dzień o wiele przyjemniejszym. Postaram się nie robić tak dłuuuugich przerw jaką teraz zrobiłam, odwiedzać Was tutaj częściej i pisać posty tylko w nieco krótszej formie. Co o tym sądzicie? Dajcie znać. Miłego dnia ♥


















3 komentarze:

  1. Świetne jesienne inspiracje :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne inspiracje, miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że wróciłaś :D
    Wydaje mi się, że krótsze posty bedą przyjemniejsze do czytania :d
    Zapraszam:
    lifestylleblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń